Как да вляза във форма?

Сподели в социалните мрежи

Share on facebook

1. Какво представлява един добър хранителен режим?


Нека първо започнем с това какво не е хранителен режим. 

Хранителният режим със сигурност не е синоним на диета. Диетите не работят в дългосрочен план! Дори и някой да успее да свали няколко килограма, то килограмите или се възвръщат след няколко седмици или самата диета е била толкова ограничаваща, че човекът се е отказал по средата на процеса.

Хранителният режим е период, в който човек предприема целеустремени действия, за да постигне определен резултат, най-често с помощта на негов ментор в областта на храненето.

Режимите имат за цел да превърнат някои от навиците, придобити по време на спазването им, в дългосрочни промени, които позитивно да повлияят живота на човека.

Ние често сравняваме спазването на хранителен режим с карането на колело с помощни колела. Вместо да ни учи как да не падаме от колелото, той ни учи как да се храним. 

Най-важното при всеки режим е неговата устойчивост. Именно затова, индивидуалният подход е толкова важен. Всеки човек има различни хранителни навици – някои се хранят по 2 пъти на ден, други по 6 пъти. Някои хора не могат без сладко, други хора не могат без газирани напитки. Някои хора се хранят късно вечер, други хора имат проблеми със съня и възстановяването. Всички тези фактори (и още много други) са изключително важни за изготвянето на един добър режим.

Всеки хранителен режим, който е изготвен без да се вземат предвид индивидуалностите на даден човек, е неустойчив в дългосрочен план.


След като уточнихме, че първият критерии за добър режим е неговата устойчивост, която е резултат от индивидуалните предпочитания, цели и навици на даден човек, следващият по важност критерии е неговото разнообразие.


Разнообразието е подправката на живота! Добрите хранителни режими осигуряват всичко необходимо на тялото, но премахват монотонността от храненето. 


Например, чували ли сте за яйчената диета? Пържени яйца, варени яйца, бъркани яйца, яйца на очи, салата с яйца, тост с яйца и сок от грейпфрут. 


Колкото и да обичате яйцата, ще ви е много трудно да ядете единствено яйца за повече от няколко дни. Ако трябва да сме честни с вас, това ще бъде и изключително нездравословно за вашето тяло. 


Това ни отвежда и на следващия критерии за добър хранителен режим – неговата умереност. Дори и да си хапнете от онези неща, които могат да имат отрицателен ефект върху вашето здраве и тегло, то вие не приемате големи количества от тях. 


Напълно нормално е, от време на време, да почерпите себе си за добрата работа с няколко парченца черен шоколад. Напълно нормално е да си хапнете любимата мусака на баба за вечеря, независимо от това “колко олио е изляла” в нея.


Това, което правите през по-голямата част от времето е много по-важно от това, което правите понякога!


Точно тук идват и следващите два критерия за добър режим – калориен контрол и баланс. Вие трябва да сте уверени, че приемате нужното количество калории, за да може тялото ви да функционира нормално и ефективно, като си набавяте точното количество от правилните неща и ограничавате храните, които могат да имат отрицателен ефект върху вашето здраве и тегло.


Калорийният контрол е най-основният фактор, ако искате да постигнете целта си. Например, това, че се храните “здравословно” в никакъв случай не означава, че ще сваляте килограми. Ако това е целта ви, то задължителното условие ще бъде да бъдете в калориен дефицит – т.е. да изяждате по-малко калории, отколкото изразходвате през деня. В резултат, ще се наблюдава намаляване на мазнините и/или мускулната маса.


Последният критерии е неговото качество. За да постигнете целта си, без да си навредите в дългосрочен план, вие трябва да си набавяте основните хранителни вещества като следите качеството на продуктите, които консумирате. 


Нека обобщим – хранителният режим не е синоним на диета. Той е лимитиран във времето и има конкретна цел, но е предпоставка за научаването и развитието на дългосрочни хранителни навици. За да се случи това, режимът трябва да бъде персонализиран. Няма универсален хранителен режим! Освен това, той трябва да е разнообразен, умерен в неговата стриктност, балансиран, качествен и да бъде подчинен на законите на термодинамиката – т.е. да взема предвид вашата цел и да адаптира калорийния прием спрямо целите ви.


2. Как да подходя към съставянето на хранителен режим?


Искаме да бъдем честни с вас, затова ще ви кажем и за двата подхода, които може да изберете, когато решите, че искате да постигнете конкретна цел с вашето тяло. 

Подход №1: Направи си сам


Най-вероятно, това е подходът, който сте използвали досега – правили сте всичко сами и сте се опитвали да се ограничавате, да смятате калории, да мерите продукти, да четете статии в Интернет и т.н., за да постигнете целта си.


Разбира се, може би сте имали успехи по пътя досега. A може би сте станали жертва на ужасни съвети, които са ви връщали назад с прогреса. И да, сигурно, можете да продължите да с този подход – прекарвайки следващата година (или повече), опитвайки се да се справяте с всичко сами.


Но ако това работеше, нямаше ли вече да сте постигнали целите си?


Разбира се, може да продължите да се опитвате да разрешите хранителните си проблеми сами. Нашата платформа е със свободен достъп, така че може да черпите безкрайна информация от нея, за да постигнете целите си самостоятелно. Без значение дали търсите хранителен режим за отслабване или такъв за покачване на мускулна маса, ние имаме инструментите и информацията да ви помогнем. 


Но какво ще ви струва това? Много време, пари, понякога разочарование и куп експерименти свързани с неуспехи.


Не възприемайте това като някаква форма на морално превъзходство – точно там бяхме и ние преди; борехме се с абсолютно същите проблеми, чувствахме се отвратени от цялата информация в Интернет в сферата на храненето и ни се искаше да се откажем многократно. Така че, ние разбираме ситуацията ви много добре.


В днешната статия, искаме да ви покажем, че има и по-лесен начин.

Опция №2: Позволете ни да работим заедно

Пет години опит и една година безспирна работа с хора, доведоха до създаването на този продукт – 12-седмичния хранителен режим на Бързо. Анаболно. Вкусно. Ние вярваме, че здравата основа е ключова за постигането на успех във всяка една сфера и храненето не прави изключение.


Ако изберете да започнете годината с нас, ние заедно ще работим за вашите цели! Без повече предположения, объркване и безсилие.


Ние не правим диети. Ние помагаме на хората да изградят изцяло нов и по-здравословен начин на живот. 


След приключването на 12-седмичния хранителен режим, вие не просто ще достигнете килограмите, които искате, но и ще придобиете нови хранителни навици, които ще ви служат докато сте живи.


Преди да разясним всички детайли около хранителния режим, искаме да бъдем максимално откровени с вас. Ако търсите конкретен резултат и искате да го постигнете с минимално усилие – доверете се на професионалист, независимо дали това сме ние или не.


Вие отивате при професионалистите, заради тяхната експертиза. Те са там, за да бъдат ваши приятели и съветници. 


Платили сте им с достойно спечелените от вас пари, така че ги помолете за помощ и съвет, споделете им какво мислите и ги използвайте, за да получите това, което искате. 


Споделете им колко добре следвате препоръките им. Кажете им какво ви притеснява, дали има нужда от промени и бъдете искрени. Никой не печели ако излъжете експерта, с когото работите.


Спазването на вашия режим е вашата „домашна работа“ и колкото и добър специалист да сте наели, той няма как да я напише вместо вас. 


Честността относно проблемите, предизвикателствата и победите е най-добрата услуга, която може да си направите, ако използвате услугите на специалист. 


10те Най-Полулярни Диети


3. Хранителният Режим на Бързо. Анаболно. Вкусно


Ако сте стигнали до тук – поздравления! Дълбоко уважаваме вашата готовност да работим заедно за вашите цели. В остатъка от тази статия ще ви разясним всичко, което трябва да знаете, за да ни се доверите.


Разбираме, че закупуването на хранителен режим не е като купуването на чифт дънки. То изисква психическа подготовка, отдаденост и конкретна цел.


Затова, ако няма нищо, което бихте искали да подобрите по физическата си форма и тялото си, нека ви спестим времето. Можете да спрете да четете, защото нашият хранителен режим е само за хората, които са готови да работят с нас интензивно в период от 12 седмици, за постигането на конкретни, дългосрочни цели.


За период от една година, Бързо. Анаболно. Вкусно. се превърна в най-бързо развиващата се платформа за спортно хранене в България. Специализираме се главно в храненето и по-точно в основите му. Ние вярваме, че правилната култура на хранене е ключова за здравословното състояние на човек през целия му живот. Основателите на платформата се се занимавали със спорт и тренировки през целия си осъзнат живот, като всеки има по над 5 години опит с храненето


Повечето от нас имат впечатляващи постижения с контрола на теглото си, сред които сваляне на 26 килограма и качване на 15 килограма мускулна маса.
 


Нещото, което ни различава от останалите е, че ние имаме много дълбоко разбиране за човешката психология. Предполагаме, че ако ни следите от поне няколко седмици сте го забелязали. Това е така, защото голяма част от екипа е завършил или се занимава с психология. Знаем как работи човешкият мозък на микрониво, което ни позволява да изградим програма, която да постига максимален резултат с оптимални усилия. Единственото, което изискваме от клиентите си е малко търпение и “писане на домашното”, т.е. спазване на препоръките ни.


КЪМ ХРАНИТЕЛНИТЕ РЕЖИМИ


4. Какви са ползите от режима?


Хранителният режим на Бързо. Анаболно. Вкусно. ще ви помогне да постигнете килограмите, които желаете. По време на консултацията, ние ще ви кажем колко реалистична е вашата цел и какви промени ще трябва да направите, ако искате да я постигнете в рамките на 12 седмици.


Освен това, хранителните режими на Бързо. Анаболно. Вкусно. се фокусират върху естествените храни. В резултат, след 12 седмици, вие ще сте постигнали по-добро здравословно състояние. Внимателно ще анализираме хранителните ви навици и ще видим кои от тях могат да бъдат заменени, без това да предизвика хаос и паника в живота ви.


Нашите режими спестяват много време и усилия на нашите клиенти. Повече няма да се чудите какво и кога да ядете. Ние подготвяме вашето седмично меню и вие знаете точно кой ден какво ще консумирате и каква е неговата енергийна стойност. Без повече изчисляване на калориите и планиране на менюто. На всеки 4 седмици променяме режима, така че той максимално добре да отговаря на вашите нужди в момента и по този начин се затвърждава прогреса, които правите.


Бързи, Анаболни и Вкусни Рецепти


Седмичното меню, в нашите режими, е съобразено с вашите предпочитания. Например, ако харесвате да ядете кюфтета и мусака, то ние ще включим кюфтетата и мусаката във вашето седмично меню, като същевременно съблюдаваме енергийния баланс на тялото ви.


Хранителните режими на Бързо. Анаболно. Вкусно., включват и постоянна връзка с екипа ни. Така вие ще можете да ни споделяте вашите проблеми, предизвикателства и победи.


За нашата премиум услуга, сме предвидили и личен хранителен консултант, с когото вие споделяте всяко свое хранене, което след това подлежи на анализ и обратна връзка. Така вие ще сте сигурни, че това, което правите всеки един ден през тези 12 седмици е правилното нещо.


Повярвайте ни, ако не бяхме сигурни, че предлагаме най-добрия продукт на пазара в областта на спортното хранене, нямаше да предлагаме 100% гаранция за връщане на парите. Ако получите режима си и не сте доволни от него, ние ще ви върнем цялата сума.


Освен това, всички наши режими се продават в пакети и вие получавате разнообразни бонуси, които ще ви съпътстват в приключението към по-добър и здравословен живот.


КЪМ ХРАНИТЕЛНИТЕ РЕЖИМИ


5. Технически детайли за режима на Бързо. Анаболно. Вкусно.


За да започнем съвместна работа, трябва да преминете през следните 4 стъпки:

  1. Да попълните въпросника за изготвяне на индивидуален хранителен режим тук. Информацията в него е много важна за да ви предоставим добра услуга. Благодарение на нея, ние го персонализираме специално за вас. Молим ви да бъдете максимално честни с нас и изчерпателни в отговорите на въпросите, за да получите най-доброто в замяна.
  2. Да заплатите избрания пакет по най-удобният за вас начин.
  3. Да уговорим час за консултация по телефона, в която нашите консултанти ще уточнят с вас заедно целите, предпочитанията и детайлите.
  4. Да получите режима си и да започнете неговото спазване.


Плащането към Бързо. Анаболно. Вкусно., към този момент, може да бъде извършено по четири начина:

Банков Превод: направете плащането директно в банковата ни сметка. Използвайте уникалния идентификационен номер на поръчката като основание за плащане. Това може да стане във всеки банков клон или от системата ви за онлайн банкиране.

ePay: Ако сте клиент на ePay.bg може директно да заплатите за режима си с Вашата микросметка или карта.

Каса на EasyPay: Почти във всеки супермаркет има офис на EasyPay. Продиктувайте кода и платете заявката си. Те от своя страна ще ни информират и веднага след това ще получите вашия пакет.

Плащане през банкомат: Можете да заплатите директно с услугата B-Pay на повечето банкомати, която се намира в менюто “Други Услуги”. За повече подробности, вижте системата ни за плащане.


КЪМ ХРАНИТЕЛНИТЕ РЕЖИМИ


6. Често Задавани Въпроси

Какво включва самият хранителен режим?

Със закупуването му, вие получавате анализ на вашите навици и писмени индивидуални здравословни съвети и насоки след консултацията по телефона. Освен това, режимът включва персонално изработени дневни менюта с разнообразни рецепти за всяко хранене и снаксове (междинни хранения), базирани на предпочитанията ви от предварително попълнения въпросник. Вие получавате и всички бонуси, изброени в пакетите. За премиум клиентите, режимът включва и суплементационна програма (за хранителни добавки) по желание.

Как да си поддържам килограмите, след като постигна целта си?

След приключването на 12-те седмици, вие ще познавате продуктите и рецептите, които ви заобикалят по-добре; ще сте запознати с основите в храненето и ще сте по-подготвени да се храните интуитивно. Разбира се, ако се върнете на старите си хранителни навици, резултатите ще бъдат краткосрочни и потресаващи. Добрата новина е, че по време на 12те седмици, в които работим заедно, ние ще се фокусираме върху изграждането на навици и правенето на по-добри хранителни избори в дългосрочен план.

Колко хранения на ден ще имам?

Дневните ви хранения ще зависят от това, което сте попълнили в анкетата. Например, ако вие никога не закусвате, ние няма да ви караме да ядете сутрин. Режимът ще бъде съобразен с предпочитанията ви. По-важното не е кога ядете, а какво и колко ядете. Това ще бъде и фокусът на съвместната ни работа.

Какво друго различава вашия хранителен режим от другите на пазара?

Нашата цел е цялостна промяна на здравословните ви навици в дългосрочен план, а не краткосрочна промяна на телесното тегло. Това не е поредната „индивидуална“ диета, подходяща за всички хора, в която някой тренира пръстите си и копира едни и същи неща на всички клиенти. Всичко е специално подбрано и персонализирано за вас и вашите нужди. Пакетите ни са специално изработени, за да поддържаме постоянна комуникация и да работим заедно по вашите притеснения, проблеми и да празнуваме вашите успехи. Нашата цел е да сме ви максимално полезни през тези 12 седмици, затова ние ще сме на ваше разположение.

Трябва ли да тренирам по време на хранителния режим?

Според проучванията, комбинацията от тренировки и правилно хранене е 400% по-ефективна от само тренировки. За сваляне на килограми, фокусът винаги е храненето. Тренировките са допълващи и не са задължителни. Ние ще направим режима ви такъв, че да бъде съобразен с енергийните нужди на тялото ви. Въпреки това, препоръчваме ежедневна физическа дейност, дори и да не спортувате активно.


ДЕСЕТТЕ НАЙ-ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ ЗА ХРАНЕНЕТО

Ще се чувствам ли гладен по време на хранителния режим?

Няма да ви лъжем. Често, когато човек се опитва да свали телесно тегло, той изпитва глад. Това може да направи процеса много труден и дори да ви откаже от начинанието. Точно тук идваме ние. Ще ви дадем множество идеи и инструменти как да „опитомите“ глада си. Освен това, ние подбираме храни с ниска калорийна плътност, богати на протеини, фибри и здравословни мазнини, които ще допринасят за чувството ви на ситост възможно най-дълго през деня.

Колко често ще имам промени и разнообразие в храненето?

Хранителният ви режим включва 7 разнообразни дни, с дневни менюта и рецепти, които вие ще повторите 4 пъти в рамките на първия месец. След консултация с екипа в края на месеца, ние ще адаптираме режима за новите ви нужди и предпочитания и вие ще получите нови 7 разнообразни дни с дневни менюта за втория период от 4 седмици. Същия процес се повтаря и след втория месец. Така, за 12-те седмици, вие ще се храните с три разнообразни седмични менюта (включващи 7 дни), които ще се повтарят по 4 пъти. В пакета са включени всички нови менюта, които получавате. Не се налага доплащане.

За кого са подходящи хранителните ви режими?

Ние изготвяме хранителни режими за мъже и жени, независимо от целта. Независимо дали желаете хранителен режим за сваляне на килограми или хранителен режим за мускулна маса, ние с радост ще ви помогнем.

За кого не са подходящи хранителните ви режими?

Нашите режими не са подходящи за хора, които страдат от диабет, имали са инфаркт (или инсулт) в последните 12 месеца, преминават през антибиотично лечение, приемат лекарства за наднормено тегло, зависими са от алкохол (или наркотици). Те не са подходящи и за жени, които са бременни, кърмят или са родили наскоро. Не са подходящи и за хора, които не са готови да направят промяна в хранителните си навици и не виждат полза от това да се хранят по-здравословно. Бързо. Анаболно. Вкусно. запазва възможността да откаже да работи с човек, поради специфично здравословно състояние, което се нуждае от намесата на медицинско лице.


КЪМ ХРАНИТЕЛНИТЕ РЕЖИМИ

7. Заключителни думи


Екипът на Бързо. Анаболно. Вкусно. силно вярва, че храненето и тренировките трябва да добавят стойност към живота ви, а не да отнемат такава! 


Не забравяйте, че няма един „правилен“ начин да започнете да се храните по-добре. Има много различни пътища, които достигат до целта. Този, който ще изберете вие, зависи от вас.


Вярваме, че можем да ви спестим много време и усилия, ако изберете да работите с нас. Сигурни сме, че ще намерите нашия опит и съвети за полезни във вашето приключение към това да изглеждате и да се чувствате добре!


Вашето тяло е мястото, където прекарвате най-много време от живота си. Затова хората казват, че “вашето тяло е вашият дом”. Всеки от нас се грижи с любов и старание за къщата си. За един добър живот, трябва да развием същото отношение и да се грижим за нашата подвижна къща!


Благодарим ви, че се грижите за себе си и че се интересувате от здравето си. Храненето е в основата на всички резултати. Независимо дали работим заедно или не, ви желаем ви успех в начинанието.
 

Запиши се за Здравословния ни Бюлетин

Научавай нещо ново за своето здраве всяка седмица!

Искаш ли да изглеждаш и да се чувстваш добре?

Разгледай нашите предложения